Missan är missnöjd!

 
Mitt kroppsspråk säger en hel del och om ni inte ser det så är jag BLÖÖÖT😠
Jag försökte prata mig ur situationen men icke, det låtsades matten minsann inte höra.
Fast jag pratade både med kroppen och munnen.
 
Titta på min stackars blöta tass!!
Matte försöker rättfärdiga badet med att jag var smutsig på ett onämnbart ställe!! Men ge mig tid människa! Till slut hade jag faktiskt klarat av det själv (fast efteråt är det ju ganskad skönt att slippa det, men vi säger inget till matten)
 
Nu har jag nästan torkat helt men blänger ändå lite, för syns skull, när matten pratar med mig.
 
Nä, detta har varit påfrestande, så nu tar jag en lur...
 
Hade tänkt berätta om igår när vi var ute och lekte "följa Yin". Det är min matte och mina hussar minsann ganska bra på, men så ha
r jag fått jobba en hel del med dem. 
Men ni kan få se lite bilder här nedan så får jag berätta mer en annan dag!
Tass och kram från Prinsessan Yin av Kattisavan
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0