Den som väntar på något gott..

Lär aldrig vänta för länge..hmmm.... fast nog går tiden lite väl långsamt när man vet vad som väntar på lördag!!
Vår efterlängtade prinsessa flyttar in:-)Yin och Co

Här är vår Yin 8 veckor och ni må tro att det var svårt att lämna en sådan goding...
Yin och Co Testar lite... är inte helt van vid att blogga som ni ser men jag lär mig eftersom hoppas jag i allafall :-). Här kommer lite bilder på övriga djur i vår familj.

Smulan en 14 årig Phalene och Kira en 3 årig jämthund.
Nymfparakiterna Gösta och Stina båda 3 år
Vår "katt-tv" som vi lagom till Yins ankomst har uppdaterat med lite nya fiskar ;-) hoppas hon tycker om det.
Vi har även en utekanin en 7-årig hona av blandras Dvärgkanin/lejonhuvad. De kommer nog inte att träffas och vi har inget nytt kort på henne.

Ja, vi ser fram emot vår nya familjemedlem och har blivit förvarnade av Gunilla, uppfödaren, att det kommer att bli livat i holken!!


Kommentarer
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Oja, livat i holken är nog bara förnamnet. ;) Så otroligt kul att både Yin o Sunny nu har bloggar så jag/vi enkelt kan följa med under deras uppväxttid. ♥ Hälsa familjen så ses vi på lördag. kram

2012-02-14 @ 17:14:08
URL: http://www.deltaskatter.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0