Äntligen är det snart dags!! :-)

I morgon är det äntligen dags att hämta hem vår nya familjemedlem :-). Allt är förberett och klart. Igår handlade jag det sista så idag har jag fyllt kattsand,



gjort iordning hennes matställe på en bänk i köket



och flyttat min glasfusing-hörna in i ett sovrum där dörren får vara stängd. För det blir en del glassplitter när man håller på och det vill jag inte att Yin ska få i sina tassar!!

Jag tror att både Smulan och Kira vet att det är nåt på gång, det har ju blivit lite nya grejor som ligger och skräpar lite här och var ;-)



Men denna måste väl ändå vara min, tänker smulan, passar ju precis!! ;-)



Man har ju inte hjärta att inte låta henne vara där så därför ska vi köpa en bädd till på måndag så får hon ha denna som sin (hon har ju en bädd i hårdplast med mjuk filt i, men denna var säkert skönare ;-), Sen kanske de delar sovplatser, vem vet;-).

Idag flyttar Yins syster Sunny till sin nya familj, vad Yin ska fundera vart hon tar vägen. Och så kommer vi i morgon och ska ta med henne... blir nog hemskt tyst och tomt efter dem.
Men här kommer det att bli desto livligare och det ska bli så kul..längtar! Undrar om jag kommer att kunna sova överhuvudtaget i natt ;-). Yngste sonen A har haft nedräkning länge och det är nog samma där. Fast även de större och naturligtvis min man ser fram emot detta med stort engagemang.

Kommentarer
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Ska bli så otroligt roligt att höra vad som händer när busiga prinsessan Yin flyttar hem. :) Klart att Smulan ska få en skön härlig bädd!! Får väl se hur länge Smulan får ligga där själv. ;) Kör försiktigt så ses vi imorgon! kram

2012-02-17 @ 16:48:03
URL: http://www.deltaskatter.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0